დონით მაღლა |
საჯაია, ანი და ქველაძე, ნატო და მარკოზაშვილი, რუსუდან (2021) ონლაინ დისტანციური სწავლის პროცესში სკოლის გამოცვლის გამოცდილების ფენომენოლოგიური კვლევა. ონლაინ დისტანციური სწავლის პროცესში სკოლის გამოცვლის გამოცდილების ფენომენოლოგიური კვლევა. (არ გამოქვეყნებულა)
ჯოჯუა, მარიამ და ქველაძე, ნატო და ნინიაშვილი, მარიამ (2022) ტექნოლოგიებით მხარდაჭერილი სწავლა-სწავლების მოდელების განვითარება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.