ობიექტები, სადაც ავტორები არიან "მაისურაძე, თამარ"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ობიექტის ტიპი | დაჯგუფების გარეშე
ობიექტების რაოდენობა: 2.

მაისურაძე, თამარ (2021) სოციალური მედიის, როგორც წინასაარჩევნო კამპანიის კომპონენტის გავლენა საპრეზიდენტო არჩევნების შედეგებზე ბრაზილიის და უკრაინის მაგალითზე (2018-2019 საარჩევნო წლებში). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაისურაძე, თამარ და კარგარეთელი, ირაკლი და ბესიაშვილი, მარიამ (2016) ბუნებრივი რესურსები ბალნეოლოგიური რესურსების როლი ტურიზმის განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Fri Apr 19 16:28:57 2024 PDT.