დონით მაღლა |
ლომიძე, ნინო და ბენიძე, ანი (2024) ნეირომარკეტინგული ტაქტიკების გამოყენების კვლევა - საქართველოს FMCG სექტორის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლომიძე, ნინო (2022) ასაკის ეფექტი ემოციურ სფეროზე, კოგნიტურ ფუნქციებზე და ემოციურ სფეროსა და კოგნიტურ ფუნქციებში ჩართული თავის ტვინის უბნების ნატიფ აღნაგობაზე. სადოქტორო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ანანიაშვილი, რუსუდან და ლომიძე, ნინო (2014) უარყოფითი ინფორმაციის გავრცელებისას შედეგების მინიმალიზაცია - სააქციო საზოგადოება “ნიკორას” მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.