სატელევიზიო რეკლამის როლი კომპანიის იმიჯის ფორმირებაში გამაგრილებელი, უალკოჰოლო სასმელების „კოკა-კოლა“, „ნატახტარი“, „ჩერო“, „კულა“ -ს კომპანიების მაგალითზე

კვირკველია, მარიკა and ღვინიაშვილი, თამარ and ბარათაშვილი, მაკა (2018) სატელევიზიო რეკლამის როლი კომპანიის იმიჯის ფორმირებაში გამაგრილებელი, უალკოჰოლო სასმელების „კოკა-კოლა“, „ნატახტარი“, „ჩერო“, „კულა“ -ს კომპანიების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
Pages from მარიკა კვირკველია, თამარ ღვინიაშვილი, მაკა ბარათაშვილი.pdf

Download (351kB) | Preview
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Business > Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > School of Business
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 08 Oct 2018 13:56
Last Modified: 08 Oct 2018 13:56
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8937

Actions (login required)

View Item View Item