სატელევიზიო რეკლამის როლი კომპანიის იმიჯის ფორმირებაში გამაგრილებელი, უალკოჰოლო სასმელების „კოკა-კოლა“, „ნატახტარი“, „ჩერო“, „კულა“ -ს კომპანიების მაგალითზე

კვირკველია, მარიკა და ღვინიაშვილი, თამარ და ბარათაშვილი, მაკა (2018) სატელევიზიო რეკლამის როლი კომპანიის იმიჯის ფორმირებაში გამაგრილებელი, უალკოჰოლო სასმელების „კოკა-კოლა“, „ნატახტარი“, „ჩერო“, „კულა“ -ს კომპანიების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from მარიკა კვირკველია, თამარ ღვინიაშვილი, მაკა ბარათაშვილი.pdf

Download (351kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 ოქტომბერი 2018 13:56
ბოლო ცვლილება: 08 ოქტომბერი 2018 13:56
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8937

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა