Branding and Marketing Impact on Destination: Georgia's Efforts to Boost Tourist Influx Through Marketing Campaigns

Bitsadze, Givi და Kurbanov, Emil და Melikidze, Giorgi (2018) Branding and Marketing Impact on Destination: Georgia's Efforts to Boost Tourist Influx Through Marketing Campaigns. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from Bitsadze Givi, Kurbanov Emil, Melikidze Giorgi.pdf

Download (127kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 05 ოქტომბერი 2018 11:18
ბოლო ცვლილება: 05 ოქტომბერი 2018 11:18
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8890

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა