სარეკლამო ტექსტების პრაგმასტილისტიკური ასპექტები ქართულ და ინგლისურენოვანი ღვინის რეკლამების საფუძველზე

ქარჩავა, სალომე (2017) სარეკლამო ტექსტების პრაგმასტილისტიკური ასპექტები ქართულ და ინგლისურენოვანი ღვინის რეკლამების საფუძველზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from სალომე ქარჩავა.pdf

Download (87kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: P Language and Literature > PJ Anglistics
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 05 ოქტომბერი 2017 11:28
ბოლო ცვლილება: 05 ოქტომბერი 2017 11:28
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6939

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა