სპონსორობისა და PR კომუნიკაციის ეფექტურობა „საქართველოს ბანკის“ პირობებში

პივოვაროვი, ანა და სვიმონია, ქრისტინე და მდინარაძე, გვანცა (2017) სპონსორობისა და PR კომუნიკაციის ეფექტურობა „საქართველოს ბანკის“ პირობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from ანა პივოვაროვი, ქრისტინე სვიმონია, გვანცა მდინარაძე.pdf

Download (120kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 20 სექტემბერი 2017 07:46
ბოლო ცვლილება: 20 სექტემბერი 2017 07:46
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6656

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა