არატრადიციული მარკეტინგული ინსტრუმენტების გამოყენება პრაქტიკაში ქართული და უცხოური კომპანიების მაგალითზე

კაკუბავა, ნინო და შუბითიძე, მარიამ და ხმალაძე, ხატია (2016) არატრადიციული მარკეტინგული ინსტრუმენტების გამოყენება პრაქტიკაში ქართული და უცხოური კომპანიების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from biz (81).pdf

Download (154kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 15 სექტემბერი 2016 16:09
ბოლო ცვლილება: 15 სექტემბერი 2016 16:09
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5244

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა