მომსახურების ხარისხი და მისი გაუმჯობესების გზები ქართულ საბანკო სექტორში

შათირიშვილი, თამარ (2016) მომსახურების ხარისხი და მისი გაუმჯობესების გზები ქართულ საბანკო სექტორში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from biz (74).pdf

Download (92kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 15 სექტემბერი 2016 13:50
ბოლო ცვლილება: 15 სექტემბერი 2016 13:50
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5237

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა