სოციალური მედიამარკეტინგის როლი კომპანიების წარმატებაში და კომპანიების სოციალური იმიჯის გავლენა მომხმარებელთა დამოკიდებულებაზე

სუთიძე, ია და აფციაური, მარიამ (2015) სოციალური მედიამარკეტინგის როლი კომპანიების წარმატებაში და კომპანიების სოციალური იმიჯის გავლენა მომხმარებელთა დამოკიდებულებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
აფციაური მარიამ, სუთიძე ია.pdf

Download (61kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
აფციაური მარიამ, სუთიძე ია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (636kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 17 აგვისტო 2015 08:01
ბოლო ცვლილება: 16 მაისი 2016 11:52
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3232

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა