Practical Application of Jeffery’s 15 Data-Driven Marketing Metrics for Philip Morris’ “Don’t Be a Maybe” Campaign

Ablotia, Lika და Dzagania, Mariam და Lobzhanidze, Shota (2015) Practical Application of Jeffery’s 15 Data-Driven Marketing Metrics for Philip Morris’ “Don’t Be a Maybe” Campaign. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
აბლოთია ლიკა, ძაგანია მარიამ, ლობჟანიძე შოთა.pdf

Download (96kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
Lika Ablotia, Mariam Dzagania, Shota Lobzhanidze.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (599kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 11 აგვისტო 2015 09:26
ბოლო ცვლილება: 17 მაისი 2016 10:25
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3129

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა