გასტრონომიული შინაარსის სარეკლამო ტექსტების სტრუქტურულ-სემანტიკური თავისებურებები იტალიურ და ქართულ ენებში

ზაკალაშვილი, გვანცა (2013) გასტრონომიული შინაარსის სარეკლამო ტექსტების სტრუქტურულ-სემანტიკური თავისებურებები იტალიურ და ქართულ ენებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
გვანცა ზაკალაშვილი.pdf

Download (58kB)
[img] ტექსტი
გვანცა ზაკალაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (6MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: P Language and Literature > PW Philology (General)
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 19 მაისი 2015 09:13
ბოლო ცვლილება: 18 აპრილი 2016 12:29
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2546

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა