ახალი პროდუქტის განვითარების როლი მარკეტინგში და მისი მნიშვვნელობა ბიზნესისთვის. სასიცოცხლო ციკლზე მორგებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი

გულედანი, ბექა (2014) ახალი პროდუქტის განვითარების როლი მარკეტინგში და მისი მნიშვვნელობა ბიზნესისთვის. სასიცოცხლო ციკლზე მორგებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
გულედანი ბექა.pdf

Download (249kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
გულედანი ბექა.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: admin A D
განთავსების თარიღი: 27 იანვარი 2015 10:27
ბოლო ცვლილება: 16 მაისი 2016 10:46
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/1714

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა