გულედანი, ბექა (2014) ახალი პროდუქტის განვითარების როლი მარკეტინგში და მისი მნიშვვნელობა ბიზნესისთვის. სასიცოცხლო ციკლზე მორგებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
|
Text
გულედანი ბექა.pdf Download (249kB) | Preview |
|
![]() |
Text
გულედანი ბექა.pdf Restricted to Repository staff only Download (1MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Business > Business Administration |
Divisions: | Student Theses > MA Theses > School of Business |
Depositing User: | admin A D |
Date Deposited: | 27 Jan 2015 10:27 |
Last Modified: | 16 May 2016 10:46 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/1714 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |