ახალი პროდუქტის განვითარების როლი მარკეტინგში და მისი მნიშვვნელობა ბიზნესისთვის. სასიცოცხლო ციკლზე მორგებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი

გულედანი, ბექა (2014) ახალი პროდუქტის განვითარების როლი მარკეტინგში და მისი მნიშვვნელობა ბიზნესისთვის. სასიცოცხლო ციკლზე მორგებული ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
გულედანი ბექა.pdf

Download (249kB) | Preview
[img] Text
გულედანი ბექა.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Divisions: Student Theses > MA Theses > School of Business
Depositing User: admin A D
Date Deposited: 27 Jan 2015 10:27
Last Modified: 16 May 2016 10:46
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/1714

Actions (login required)

View Item View Item