Kiladze, Mari და Bichiashvili, Tamar და Makharashvili, Shota და Abashidze, Mikheil (2014) How Personal Branding Influences Organizational Branding. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
|
ტექსტი
კილაძე, ბიჭიაშვილი, მახარაშვილი, აბაშიძე.pdf Download (146kB) | გადახედვა |
|
ტექსტი
Mari Kiladze,Tamar Bichiashvili,Shota Makharashvili,Mikheil Abashidze.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (533kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | Business > Business Administration |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > School of Business |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | admin A D |
განთავსების თარიღი: | 27 იანვარი 2015 10:28 |
ბოლო ცვლილება: | 16 მაისი 2016 10:57 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/1687 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |