სოციალური მედიის, როგორც წინასაარჩევნო კამპანიის კომპონენტის გავლენა საპრეზიდენტო არჩევნების შედეგებზე ბრაზილიის და უკრაინის მაგალითზე (2018-2019 საარჩევნო წლებში)

მაისურაძე, თამარ (2021) სოციალური მედიის, როგორც წინასაარჩევნო კამპანიის კომპონენტის გავლენა საპრეზიდენტო არჩევნების შედეგებზე ბრაზილიის და უკრაინის მაგალითზე (2018-2019 საარჩევნო წლებში). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თამარ მაისურაძე.pdf

Download (325kB)
[img] ტექსტი
თამარ მაისურაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: J Political Sciences > JZ International relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 29 სექტემბერი 2021 14:19
ბოლო ცვლილება: 29 სექტემბერი 2021 14:19
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10590

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა