ფაქტორები, რომლებიც განაპირობებს მომხმარებლის ნდობას ონლაინ კომერციის მიმართ

ჯაფარიძე, თამარ (2014) ფაქტორები, რომლებიც განაპირობებს მომხმარებლის ნდობას ონლაინ კომერციის მიმართ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
Pages from თამარ ჯაფარიძე.pdf

Download (154kB) | Preview
[img] Text
თამარ ჯაფარიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (783kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Z Library Science (General). Information Science > ZC Information Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 13 May 2015 06:32
Last Modified: 27 Apr 2016 10:10
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2429

Actions (login required)

View Item View Item